
Aby dokonać wiążącej rezerwacji – wymagane jest mailowe lub telefoniczne ustalenie terminu przyjazdu oraz dokonanie wpłaty zadatku (w wysokości 40% wartości rezerwacji), na nasze konto:
„Feniks” Agro & SPA
72-603 Świnoujście
ul. Warzywna 7F
ING Bank Śląski
IBAN PL 22 1050 1520 1000 0092 2717 1700
SWIFT/BIC – INGBPLPW
Rezerwacji można również dokonywać poprzez kontakt telefoniczny, pod numerem: 601 540 129, 91 327 18 61 Prosimy w sprawach rezerwacyjnych dzwonić do nas w godzinach: 8.00 do 21.00.
Rezerwacja nabiera ważności w momencie otrzymania od nas mailowego potwierdzenia rezerwacji oraz rozpoczyna swój bieg wraz z momentem zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
Gdybyście Państwo nie otrzymali od nas potwierdzenia w ciągu 3 dni od momentu wpłaty pieniędzy na konto – prosimy o kontakt telefoniczny. Zastrzegamy, że warunkiem przyjęcia rezerwacji, jest nasze potwierdzenie.
Istnieje możliwość rezygnacji z rezerwacji – bez ponoszenia kosztów w terminie do 2 tygodni przed datą przyjazdu. Wówczas zadatek zostaje zwrócony.

Dodatkowe informacje
Personel rozmawia w języku: polskim, angielskim oraz niemieckim.
Cisza nocna trwa od godziny 23:00 do 7:00 rano.
Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14:00 a kończy o 11:00
Dla każdego naszego gościa – zapewniamy darmowy parking.
W przypadku, kiedy goście przybywają do nas pociągiem, gwarantujemy transfer ze stacji kolejowej do miejsca naszej siedziby.
Całe nasze gospodarstwo wyposażone jest w monitoring wewnątrz pomieszczeń oraz na terenie zewnętrznym.